« Home | Prologue » | My Design » | Orneida Lake » | Water » | Beautiful Flowers » | Beautiful Flowers II » | Nature Collage » | Tazkiyah Retreat - Adirondack Mountain » | Niagara Falls » | Nabiha and Maryam » 

Sunday, October 22, 2006 

My new MacBook

From My new MacBook


My Desktop

From My new MacBook


My Instant Messengers

From My new MacBook


My webcam

aku nak beli mac gak la.. dia unix-based cam syok je..apsal tak angkat macpro awang? hehe

pergh... dahsyat gak ni... ni terasa macam nak angkat satu ni..

selamat hari raya maaf zahir batin..

huhu... mmang nak beli macbook pro... tapi mahal giler ma... yg low spec 7000... yg high 10000..
ni aku beli spec yg redah sekali je ni....

eh ko chat dgn soleh, apa khabar dia sekarang

mmg syok. mane2 mac os x skali pun. :) caya ah awang.

ihsan: soleh baik je.. dia kat petronas carigali kat klcc sekarang..

zid: thanks... finally

p/s: wah... pemilik2 mac dah mula mengunjungi . :P

Selamat hari raya maaf zahir batin

akhirnya... =)

askm awang, selamat hari raya, jemput ke rumah,

update please

huhuhu rahmat demanding sekarang

badik... nanti kalau nak pergi aku bagitau...

mat... tunggu sat.. masuk kerja terus sibuk giler..haha

awang, takde perasaan macam nak update ke? huhuhu

jemput menulis untuk titianfitrah edisi bumper. titianfitrah@yahoo.com

it seems like you have stopped blogging again.

Post a Comment

asbah is powered by Blogspot and Gecko & Fly.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
First Aid and Health Information at Medical Health